woensdag 13 juli 2011

DAG 13: Caballito de Mar aan de Costa Blanca (ES)

Lieve trouwe volgers,
Gelukkig zijn jullie niet met velen. Met pijn in m'n hart moet ik namelijk toegeven dat ik me vertild heb aan dit project. Tot mijn grote verrassing kreeg ik vrij plotseling een hele leuke baan aangeboden - full time! En met 36 uur per week hou je gewoon erg weinig tijd over voor wat dan ook. Dus ook niet voor dit soort leuke projecten. Ik heb me nu een paar dagen in alle bochten zitten wringen om alsnog elke dag dat adresje eruit te sturen en ik heb besloten dat ik er mee stop. Misschien ga ik wel op een ander moment mee door, maar nu lukt het - helaas - niet. Mijn excuses voor de lege belofte! 
Blijf wel af en toe langskomen en hou m'n nieuwsbrief in de gaten!  

13 juli: Zenparadijs voor sportievelingen
www.caballito.be

Caballito de Mar is een Spaanse villa die door de gastheren Sabrina en Pierre is omgetoverd tot een heerlijke B&B. Zonovergoten ligt het kleurrijke onderkomen ten noordwesten van Calpe, Altea en Benidorm, tussen de vliegvelden van Alicante en Valencia in. Met tien slaapkamers, twee zwembaden, een jacuzzi, loungebedden, hangmatten en - niet te vergeten - een heerlijke table d'hôte - hoef je het terrein eigenlijk niet meer af. Maar omdat alleen maar luieren ook kan vervelen, organiseren Sabrina ook allerlei sportieve activiteiten zoals zeil- en fietstochten, je kunt er zeilen, waterskiën en een yogales volgen. Vanaf € 85 voor een kamer voor 2 tot €130 voor een kamer voor 4.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten