donderdag 20 mei 2010

Gadget voor de echte buitenmens

Ik ga op reis en ik neem mee... dat rijtje zou weleens heel erg kort kunnen worden met de 'jakpak'. Een regenjack, tent en slaapzak in één. De reclameslogan luidt: "om je veilig en komfortabel te voelen in een onvoorspelbare wereld." Hoe verzin je het. Maar voor iedereen die weleens op stap gaat en dan opeens acuut de behoefte voelt om te gaan liggen - of als die regenbui zo hevig is dat je niet alleen een jas aan wilt doen, maar het liefst wilt schuilen in een tent - kortom voor al die talloze momenten dat je even verlangt naar een tent, een slaapzak en een regenjas-in-één, is dit klaarblijkelijk een vondst. Gemaakt van polyester met een gewicht van luttele 90 gram en voor een prijs van slordige 250 dollar. Het stomme met dit soort dingen is dat ik me altijd afvraag: is dit nou gewoon knettergek of is dit geniaal? Maar ja, ik ben dan ook geen kampeerder. www.jakpak.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten