vrijdag 9 april 2010

Pimp je koffer!

Afgelopen week kreeg ik de nieuwsbrief van Columbus binnen - altijd leuk (www.columbusmagazine.nl). Of ben ik de enige die het nog leuk vindt als er een nieuwsbrief in haar brievenbus belandt?
Stond daar een heel verhaal met tips hoe ervoor te zorgen dat je je koffers onderweg niet kwijtraakt. Nu interesseert je dat allemaal bar weinig, tot het je een keer overkomen is. Sinds ik vorig jaar m'n eerste dag in New York doorbracht met het kopen van slipjes en tandenborstel, lees ik ALLES hierover.
Nou heb ik net een nieuwe koffer gekocht. Zwart. Samsonite. Zoals 10.000 anderen op de bagageband. Ik dacht dus slim te zijn en kocht ook een knalgroen adreslabel. Maar nu lees ik in de ingezonden reacties dat het domste wat je kunt doen is een adresje aan je koffer hangen. Dat opent immers tijdens je afwezigheid letterlijk de deur voor een eventueel klaarstaande dievenbende...! Tsss. Nooit over nagedacht. Waar gaat het heen met deze wereld...
 Gelukkig stond in hetzelfde stukje een erg leuk webadres: www.pimpjekoffer.nl. Geweldig om voortaan met een koffer vol koeien op de voorkant of een compleet tulpenveld rond te sjouwen. Weten ze in ieder geval alvast uit welk land je komt. Ook verkrijgbaar voor laptopkoffers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten